Dane techniczne

Dane dla wersji 560 kg (kategoria LSA) z silnikiem 912S (100 KM)

Masy:

• Masa pustego, kompletnie wyposażonego samolotu ………………………………… 289 kg

• Maksymalna masa startowa (kategoria LSA) …………………………………………… 560 kg

• Masa użyteczna ……………………………………………………………………………….. 270 kg

• Bagażnik …………………………………………………………………………..20kg w standardzie

Osiągi (w instrukcji prędkość lotu)

• VNE ……………………………………………………………………………143MPH/230km/h

• prędkość przeciągnięcia (klapy wysunięte) ……………………………40MPH/64km/h

• Maksymalna składowa boczna wiatru …………………………………………………15 kts

• Prędkość ekonomiczna przy 4200rpm ………………………………….100MPH/160km/h

• Max. prekość do użycia klap ………………………………………………93 MPH/150km/h

• Wznoszenie przy MAUW ……………………………………………………816-1600 ft / min

• Doskonałość …………………………………………………………………………………..9: 1

• Pojemność zbiornika paliwa (5L zbiornik rozchodowy) ……………………………… 85Ltrs

• Zasięg ……………………………………………………………………………990 km/6 h lotu

• Rozbieg przy MAUW ……………………………………………………………………………139 m

• Lądowanie i dobieg przy MAUW ……………………………………………………………..149 m

• Rozpiętość ……………………………………………………….……………………………….9,125 m

• Powierzchnia skrzydeł …………………………………………………………………………… 11,4 M2

• Długość samolotu ………………………………………………………………………………….5.6m

• Wysokość samolotu …………………………………………………………………………… 2.25 m

• Szerokość kokpitu ……………………………………………………………………………….112 cm

Wymiary po złożeniu skrzydeł:
• Maksymalna szerokość ………………………………………………………………………….243 cm

• Maksymalna wysokość …………………………………………………….………………….178 cm

• Długość …………………………………………………………………………………………….640 cm

• Szerokość podwozia głównego ……………………………………………………………….229 cm

• Rozmiar opon podwozia głównego ………………………………………………………….. 14 x 6

• Rozmiar opony przedniej ………………………………………………………………………… 12 x 4

Podstawowa wersja samolotu EuroFOX, gotowego do lotu, zawiera wyposażenie wyszczególnione poniżej:

Standardowe wyposażenie obejmuje:

· System szybkiego składania skrzydeł

· Silnik ROTAX 912 lub 912S

· Śmigło 3-łopatowe wraz z kołpakiem

· Przednia szyba ze szkła akrylowego wraz z nawiewami

· Okna dachowe – przyciemniane

· 20 kg (18 kg BMAA) tapicerowana przestrzeń bagażnika

· 5 punktowe mocowania łoża silnika do ściany

· Wykładzina podłogowa i boków kabiny

· 2 gniazda słuchawkowe GA

· Podwójne przyciski PTT

· Podwójne pedały steru

· Akumulator o dużej mocy rozruchowej

· Skrętne kółko przednie lub tylne

· Podwozie wykonane z żywic poliestrowch wzmacnianych włóknem szklanym

· Zamykane drzwi wykonane z lexanu zaopatrzone w amortyzatory gazowe

· Wszystkie powierzchnie samolotu pomalowane dwukrotnie, w kolorze białym, zaopatrzone w standardową grafikę EuroFox (inne kolory na żyzcenie)

· 2 aluminiowe zbiorniki skrzydłowe po 40 litrów każdy i zbiornik wyrównawczy 5 litrów (kontrolka rezerwy paliwa zamontowana na panelu)- łączna pojemność zbiorników paliwa – 85 litrów

· Wygodne anatomiczne fotele tapicerowane

· Manetka Vernier’a

· Dla wersji z kółkiem przednim – hamulce tarczowe, hydrauliczne, obsługiwane z panelu wraz ze zintegrowanym hamulcem postojowym

· Dla wersji z kółkiem tylnym, hamulce na orczyku, hamulec postojowy umieszczony przy podłodze

· Czteropunktowe pasy bezpieczeństwa

· Kratownica samolotu wykonana z chromo-molibdenu

· Struktura skrzydła wykonana w całości z aluminium, z kompozytowym noskiem dźwigara

· Klapolotki kompozytowe

· Manualny trymer i klapy

· Panel instrumentów wykonany zgodnie z życzeniem klienta (ze schowkiem na mapy lub bez niego)

· Standardowe okrągłe instrumenty analogowe i silnikowe

· Standardowe koła w zależności od typu wraz z owiewkami (lub opony typu tundra w wersji 2k bez owiewek)