Zalety

Składane skrzydła

– Wystarczy tylko jedna osoba i tylko 10 minut, aby złożyć skrzydła!

EuroFox może być przechowywany w stosunkowo małej przestrzeni, mieści się bez problemu w zamykanej przyczepie, która może spełniać funkcję mobilnego hangaru.

 

Wybór 3K  LUB 2K 

– Nasze samoloty są dostępne w wersji z przednim kółkiem lub z tylnym kółkiem ogonowym. Oba kółka: przednie i tylne są skrętne.

 

Szeroki kokpit

– Przestronny kokpit – szerszy niż w Cessna 172.

– Super widoczność dzięki zastosowaniu przeźroczystych drzwi.

– Łatwe wchodzenie do samolotu – drzwi są podnoszone w stronę skrzydeł, które są wysoko położone, co ułatwia wsiadanie do kabiny.

– Bardzo wygodne fotele – fotele są wyjątkowo wygodne, więc można latać wiele godzin w komfortowych warunkach.

– System  łatwo regulowanych siedzeń zapewnia komfort zarówno mniejszym jak i większym pilotom czy pasażerom.

– Dostęp do przestrzeni bagażowej podczas lotu (wiele samolotów posiada przedziały bagażowe, które nie są dostępne podczas lotu).

 

Zaawansowana nowa funkcja: klapka regulacji temperatury oleju sterowana z  kokpitu

– Nowym standardem w samolocie EuroFox jest funkcja klapki regulacji temperatury oleju sterowana z  kokpitu – zapewnia znacznie szybsze rozgrzanie,  oraz umożliwia utrzymanie silnika na lepszych zakresach temperatur pracy w chłodniejsze dni.

 

Łatwe starty i lądowania

– Bardzo szerokie podwozie (zarówno 3K i 2K ) daje dobrą stabilność podczas kołowania i startu, a zwłaszcza lądowania.

 

Wielki wybór kolorów

– Samoloty są dostępne w różnych kolorach (większość innych samolotów S-LSA jest dostępna tylko w kolorze białym).

 

Wybór opon

– Można wybrać opony standardowe lub typu tundra – do lotów z bardziej miękkich nawierzchni.

 

Ekonomia użytkowania

– Samoloty są wyposażone w silniki Rotax 912 i latają na benzynie bezołowiowej,  która jest zdecydowanie tańsza niż  AvGas (AvGas może być również stosowany, gdy jest to konieczne).

– Samolot EuroFox zużywa zwykle  mniej niż 15 litrów benzyny na godzinę – jest bardzo ekonomiczny.

 

Konstrukcja skrzydeł

– Cała struktura skrzydeł wykonana jest z aluminium, z kompozytową krawędzią natarcia i kompozytowymi klapolotkami.

– Klapolotki na pełnej rozpiętości skrzydeł  – większa sprawność przy mniejszych prędkościach.

– Skrzydła nie mają wewnątrz żadnych ruchomych elementów, co ułatwia przeglądy i poprawia bezpieczeństwo.

– Lotki i klapy uruchamiane są przez popychacze.

– Właściwości STOL – bardzo krótki start i lądowanie nawet przy pełnym załadowaniu.

– Skrzydła pokryte są lotniczą tkaniną z atestem, aby zapewnić trwałość i niską wagę.

 

Jakość

– Prawdziwa „jakość” i „dbałość o szczegóły” – można sprawdzić to samemu lub zapytać właścicieli samolotów przez nas wyprodukowanych.

 

Bezpieczeństwo

– Możliwość zamontowania spadochronowego systemu ratunkowego (Junkers).

– Ponad 440 samolotów wyprodukowanych od 1990 roku – zero uszkodzeń strukturalnych i zero wypadków śmiertelnych.

– Samoloty EuroFox to ponad 20 lat stałego rozwoju i doskonalenia przez producenta, w całości dedykowanego do tego projektu statku powietrznego.

 

EuroFox może latać z otwartymi drzwiami

– Jedno lub oboje drzwi można otworzyć w trakcie lotu (przy niższych prędkościach) do robienia zdjęć, czy lepszego widoku. Można również całkowicie je zdemontować do lotu.