Zalety
Składane skrzydła
– Wystarczy tylko jedna osoba i tylko 10 minut, aby złożyć skrzydła!
– EuroFox może być przechowywany w stosunkowo małej przestrzeni, mieści się bez problemu w zamykanej przyczepie, która może spełniać funkcję mobilnego hangaru.
Wybór 3K LUB 2K
– Nasze samoloty są dostępne w wersji z przednim kółkiem lub z tylnym kółkiem ogonowym. Oba kółka: przednie i tylne są skrętne.
Szeroki kokpit
– Przestronny kokpit – szerszy niż w Cessna 172.
– Super widoczność dzięki zastosowaniu przeźroczystych drzwi.
– Łatwe wchodzenie do samolotu – drzwi są podnoszone w stronę skrzydeł, które są wysoko położone, co ułatwia wsiadanie do kabiny.
– Bardzo wygodne fotele – fotele są wyjątkowo wygodne, więc można latać wiele godzin w komfortowych warunkach.
– System łatwo regulowanych siedzeń zapewnia komfort zarówno mniejszym jak i większym pilotom czy pasażerom.
– Dostęp do przestrzeni bagażowej podczas lotu (wiele samolotów posiada przedziały bagażowe, które nie są dostępne podczas lotu).
Zaawansowana nowa funkcja: klapka regulacji temperatury oleju sterowana z kokpitu
– Nowym standardem w samolocie EuroFox jest funkcja klapki regulacji temperatury oleju sterowana z kokpitu – zapewnia znacznie szybsze rozgrzanie, oraz umożliwia utrzymanie silnika na lepszych zakresach temperatur pracy w chłodniejsze dni.
Łatwe starty i lądowania
– Bardzo szerokie podwozie (zarówno 3K i 2K ) daje dobrą stabilność podczas kołowania i startu, a zwłaszcza lądowania.
Wielki wybór kolorów
– Samoloty są dostępne w różnych kolorach (większość innych samolotów S-LSA jest dostępna tylko w kolorze białym).
Wybór opon
– Można wybrać opony standardowe lub typu tundra – do lotów z bardziej miękkich nawierzchni.
Ekonomia użytkowania
– Samoloty są wyposażone w silniki Rotax 912 i latają na benzynie bezołowiowej, która jest zdecydowanie tańsza niż AvGas (AvGas może być również stosowany, gdy jest to konieczne).
– Samolot EuroFox zużywa zwykle mniej niż 15 litrów benzyny na godzinę – jest bardzo ekonomiczny.
Konstrukcja skrzydeł
– Cała struktura skrzydeł wykonana jest z aluminium, z kompozytową krawędzią natarcia i kompozytowymi klapolotkami.
– Klapolotki na pełnej rozpiętości skrzydeł – większa sprawność przy mniejszych prędkościach.
– Skrzydła nie mają wewnątrz żadnych ruchomych elementów, co ułatwia przeglądy i poprawia bezpieczeństwo.
– Lotki i klapy uruchamiane są przez popychacze.
– Właściwości STOL – bardzo krótki start i lądowanie nawet przy pełnym załadowaniu.
– Skrzydła pokryte są lotniczą tkaniną z atestem, aby zapewnić trwałość i niską wagę.
Jakość
– Prawdziwa „jakość” i „dbałość o szczegóły” – można sprawdzić to samemu lub zapytać właścicieli samolotów przez nas wyprodukowanych.
Bezpieczeństwo
– Możliwość zamontowania spadochronowego systemu ratunkowego (Junkers).
– Ponad 440 samolotów wyprodukowanych od 1990 roku – zero uszkodzeń strukturalnych i zero wypadków śmiertelnych.
– Samoloty EuroFox to ponad 20 lat stałego rozwoju i doskonalenia przez producenta, w całości dedykowanego do tego projektu statku powietrznego.
EuroFox może latać z otwartymi drzwiami
– Jedno lub oboje drzwi można otworzyć w trakcie lotu (przy niższych prędkościach) do robienia zdjęć, czy lepszego widoku. Można również całkowicie je zdemontować do lotu.